Club d'activitats socials, d'oci i esportives per als metges i metgesses d'Assistència Sanitària

Enrere

Formulari d’inscripció al IV Campionat de Golf per a Metges i Metgesses d’Assistència Sanitària

La participació en el campionat està restringida a Metges i Metgesses d’Assistència Sanitària. En cas que s’hagi produït algun error, pot posar-se en contacte amb nosaltres al correu clubdoctorespriu@gmail.com.

La seva inscripció al IV CAMPIONAT DE GOLF PER A METGES I METGESSES D’ASSISTÈNCIA SANITÀRIA s’ha registrat correctament. Properament ens posarem en contacte amb vostè per a més detalls.

Gràcies per participar i l’esperem el dia 15 d’octubre, a les 8:30 hores, al Club de Golf Barcelona (Sant Esteve Sesrovires).